دوره از شکست تا موفقیت

راهبردهایی قدرتمند برای پشت سر گذاشتن موانع و رسیدن به اهداف​

می‌خواهید جزو ۸ درصدی باشید که به خواسته‌ها و اهدافشون می‌رسند؟

یا می‌خواهید همچنان در گروه ۹۲ درصدی بمونید که اکثر افراد حضور دارند؟

نمایش ویدیو درباره دوره از شکست تا موفقیت | آکادمی آموزشی رجب حرفه دوست

از شکست تا موفقیت: موانع را کنار زده و باقدرت پیش بروید!

سال‌ها پیش دانشگاه اسکرانتون پنسیلوانیای  آمریکا تحقیقی انجام داد! در این تحقیق مشخص شد که ۹۲٪ از افرادی که برای سال جدید اهدافی تعیین می‌کنند، هیچ‌وقت به اهدافشان نمی‌رسند! جالب‌تر اینکه در این تحقیق متوجه شدند که فقط ۸٪ از افراد به اهدافی که تعیین کرده‌اند می‌رسند..

حالا چند سؤال بسیار مهم:

آیا می‌خواهید موانعی که شما را از دستیابی به موفقیت باز می‌دارند  شناسایی کنید؟ آیا به دنبال راهکارهای عملی برای غلبه بر موانع روانشناختی و عملکردی خود هستید؟ آیا می‌خواهید راهکارهای موثری برای مدیریت ترس و اضطراب در راستای رسیدن به موفقیت یاد بگیرید؟ آیا به دنبال راهکارهای عملی برای شناسایی و از بین بردن خودسانسوری فردی خود هستید؟ آیا دنبال ارتقای مهارت‌های خود در برنامه‌ریزی، تعیین اهداف و آغازگری هستید؟ در یک کلام، آیا می‌خواهید مسیرتان را از شکست به سمت موفقیت تغییر دهید؟

اگر پاسختان به یکی از سؤالات بالا مثبت است، حتما این صفحه را تا آخر بخوانید

دوره «از شکست تا موفقیت» دقیقا چی هست؟

در مسیر رسیدن به  اهداف و خواسته‌هایمان، موانعی وجود دارند که نمی‌گذارند باقدرت در این مسیر پیش برویم و اکثر اوقات هم، این موانع بلای جان ما شده و باعث می‌شوند تن به شکست دهیم و تسلیم شویم. درواقع، باعث می‌شوند بی‌خیال رؤیاهایمان شده و به یک زندگی به اندازه کافی خوب قانع باشیم؛ یعنی همچون بازنده‌ها و افراد معمولی زندگی کنیم و از همین زندگی معمولی راضی باشیم!

 در دوره «از شکست تا موفقیت» با کمک راهبردهایی قدرتمند به جنگ این موانع رفته و آن‌ها را از پیش‌روی خود و زندگی‌مان کنار زده و  مسیرمان را برای رسیدن به موفقیت باز می‌کنیم.  درواقع در یک کلام، هدف دوره «از شکست تا موفقیت» این است: غلبه بر شکست و رسیدن به موفقیت!

ماندن در پشت سر موانع بس است! آن‌ها را کنار بزنید و به سمت موفقیت حرکت کنید..

شرکت در دوره «از شکست تا موفقیت» برای چه کسانی مناسبه؟

این دوره برای هر کسی مناسب است که علاقه‌مند به پیشرفت شخصی و رسیدن به اهدافش است. مخاطبان این دوره می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

جهت به چپ   افرادی که با موانع و چالش‌هایی روبه‌رو هستند و نیاز به راهبردهایی قدرتمند برای پشت سر گذاشتن آن‌ها دارند.

جهت به چپ  کسانی که می‌خواهند رشد شخصی و حرفه‌ای خود را ارتقا دهند و همین الان هم در مسیر رسیدن به اهدافشان قرار دارند.

جهت به چپ  افرادی که می‌خواهند اعتماد به نفس خود را تقویت کنند و به خودباوری بیشتری دست یابند.

جهت به چپ   کسانی که می‌خواهند یک شاهکار از روزشان و حتی زندگی‌شان خلق کنند.

جهت به چپ   به نظر خودم همه! کارآفرینان، مدیران، دانشجویان، کنکوری‌ها و…

با تهیه دوره هدف گذاری حرفه‌ای دریافت می‌کنید:

فایل‌های تصویری

فایل‌های تصویری با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید مرور کنید و بیشتر یاد بگیرید!

فایل‌های صوتی جلسه

صوت کامل جلسه  هم در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا کسانی که برای مرور یا در جایی که نمی‌توانند ویدئو را مشاهده کنند به راحتی از طریق صوت جلسه‌ها درس‌ها را گوش بدهند.

فایل جزوه

اسلاید آموزشی در اختیارتان قرار میگیرد، در موقع مرور، باید کنار دستتان باشد. تا در کنار گوش دادن به فایل صوتی یا دیدن فیلم، جز به جز با جزوه  پیش بروید و عمیق‌تر یاد بگیرید!

فایل‌های تکمیلی و به‌روزرسانی‌ها

گاهی لازم می‌شود برخی از مطالب بیشتر توضیح داده شود یا شرکت‌کنندگان سوالات زیادی دارند. در این موارد، فایلهای تکمیلی و بروزرسانیهای دوره انجام خواهد شد.

دانلود فایل‌ها

شما می‌توانید به راحتی فایل‌های دوره را دانلود کرده و دروس را بارها و بارها مشاهده کنید.

 

پرسش و پاسخ

در هر زمان و هر بخشی از دوره سوالی داشتید، می‌توانید مطرح کنید. ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

چه چیز دوره «از شکست تا موفقیت» خاصه؟

چیزی که این دوره را خاص کرده است، همین است: جعبه ابزاری پُر از راهبردهایی قدرتمند برای غلبه بر موانع و رسیدن به موفقیت..

بعد از این دوره، به موانع مسیر جور دیگری نگاه خواهید کرد؛ چراکه می‌فهمید کدام مانع در برابر شما قدعلم کرده، بنابراین تسلیم نشده و هوشمندانه‌تر در مسیر پیش خواهید رفت تا زمانی که موفق شوید.

چرا دوره «از شکست تا موفقیت» را تهیه کنم؟ (مهم‌ترین مزایا)

با تهیه این محصول می‌توانیم تمام مهارت‌های زیر را به دست آوریم:

جهت به چپ   با تهیه این دوره، جعبه ابزاری پُر از راهبردهایی قدرتمند برای غلبه بر موانع موجود در مسیر خواسته‌ها و اهدافتان خواهید داشت.

جهت به چپ   وقتی مانعی پیش می‌آید، دیگر درمانده نخواهید شد؛ چون می‌دانید اولا، با کدام مانع روبه‌رو هستید و دوم اینکه می‌دانید چگونه بر آن غلبه کنید..

جهت به چپ   به انسان بهتری تبدیل خواهید شد؛ چراکه این دوره فرصتی است برای رشد و توسعه شخصی!

جهت به چپ   بعد از این دوره توانمندتر خواهید شد؛ چراکه بنای توانمندی خودتان را خواهید ساخت.

جهت به چپ  عزت نفس و همچنین اعتمادبه‌نفستان هم بهبود می‌یابد.

جهت به چپ  با کمک راهبردهایی که ارائه می‌شود، خودتان را از قبل برای موفق شدن آماده خواهید کرد.

جهت به چپ   توانایی شما برای مواجهه با چالش‌های مسیر بیشتر می‌شود.

جهت به چپ  احتمال رسیدن به خواسته‌ها و اهدافتان را دوچندان می‌کنید.

جهت به چپ   و…

سرفصل‌های دوره از شکست تا موفقیت

بزرگترین دستاورد شرکت در دوره «از شکست تا موفقیت»

بزرگترین دستاوردی که شما در این دوره به‌دست می‌آورید، این است: وقتی در مسیر رسیدن به اهداف و خواسته‌هایتان مانعی پیش آمد، خواهید فهمید که با چه مانعی روبه‌رو هستید و چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید.

علاوه‌براین، شش ستون توانمندی که در این دوره می‌گوییم، شما را توانمندتر خواهد کرد و با قدرت بیشتری در مسیر پیش خواهید رفت و احتمال دستیابی به خواسته‌ها و اهدافتان دوچندان خواهد شد. و چه چیزی بهتر از این!

خدمات ویژه دوره از شکست تا موفقیت

بیش از ۲/۵ ساعت آموزش کاربردی

دسترسی به فیلم‌های با کیفیت جلسات

دوره Life Leap: جهش زندگی (به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰ تومان)

کاربرگ و راهنمای عملی دوره از شکست تا موفقیت

پشتیبانی مادام‌العمر

بروزرسانی‌های خفن دوره

چه کسی شما را در این دوره همراهی می‌کند؟

رجب حرفه‌ دوست به شما آموزش می‌دهد.

درباره رجب حرفه‌ دوست:

رجب حرفه دوست

  • مؤسس   وبسایت آموزشی رجب حرفه دوست
  • مدرس مهارت‌های موفقیت و توسعه فردی
  • نگارش بیش از بیست مقاله آموزشی
  • برگزارکننده اولین  دوره جامع سحرخیزی
  • نویسنده کتاب دفترچه مدیریت سحرخیزی
  • نویسنده کتاب سحرخیز موفق (در دست چاپ)
  • نویسنده کتاب الکترونیکی بایدها و نبایدها (کارهایی که باید و حتی نباید قبل از خواب شبانه و بعد از بیداری در صبح انجام دهید!)
  • دارای مدرک بین‌المللی Mastery از QAS انگلستان

گارانتی‌های این دوره

ما دوره «از شکست تا موفقیت» را از دو جنبه گارانتی می‌کنیم:

۱. کیفیت

۲. بازگشت وجه

این دوره  گارانتی کیفیت  دارد. به شما این اطمینان را می‌دهیم که از مطالبی که قرار است در این دوره ارائه شود، شگفت‌زده خواهید شد. ما از کیفیت محتوای دوره مطمئن هستیم؛ به همین خاطر گارانتی بازگشت وجه   را هم برای آن در نظر گرفته‌ایم تا شما با خیال راحت و بدون هیچ ریسکی آن را تهیه کنید.

اگر دیدید این دوره برای شما مؤثر نبود می‌توانید بدون هیچ نگرانی، از این ضمانت استفاده کنید. ما برای بازگشت وجه هیچ سؤالی از شما نخواهیم پرسید…!

اگر این دوره را تهیه نکنم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟

باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و همه‌چیز همان‌طور که هست باقی می‌ماند!

جمله‌ای منصوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید: «عجیب است که عده‌ای کارهای همیشگی را انجام می‌دهند و نتیجه‌ای متفاوت را انتظار دارند.» اصلا دلیل اینکه این دوره را برای شما آماده کردیم این است که بتوانید تغییرات فوق‌العاده‌ای را در خودتان و زندگیتان رقم بزنید.

بهانه‌هایی برای تهیه نکردن دوره «از شکست تا موفقیت»

از آنجایی‌که افراد اهمال‌کار برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، من می‌خواهم به دوستان اهمال‌کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را برایشان آماده کرده‌ام:

  • باشه یکم سرم که خلوت شد
  • الان کارهای مهم‌تری دارم
  • بعید می‌دونم اثری داشته باشه
  • فکر نکنم به درد بخوره
  • این چیزها با آموزش درست نمیشه! ذاتیه!
  • زندگی به این خوبی! چشه مگه؟
  • موفق شدن دردسرهای خودش را دارد… من به همین زندگی راضیم…
  • من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم…
  • خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!
  • دیگه از من که گذشته…
  • من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه…
  • و…

لیست بالا و بسیاری از بهانه‌های دیگر، نمونه‌ای کوچک از مکانیزم مغز است که می‌خواهد ما در زندگی فعلی‌مان درجا بزنیم و پیشرفت نکنیم.

چقدر به دوره «از شکست تا موفقیت» مطمئن هستیم؟

از آنجایی‌که به راهکارهای ارائه شده در این دوره اطمینان داریم (و شخصا آن را تجربه کرده‌ایم) به کاربردی بودن این دوره و نتایج آن بدون هیچ تردیدی ایمان داریم؛ از همین‌رو با خیال آسوده این دوره را به صورت صددرصد گارانتی می‌نماییم.

از آنجا که به محتوای ارائه شده ایمان داریم، تردید نداریم که شما در انتهای این دوره این‌قدر از مطالب آن استفاده کرده‌اید و تغییرات خوبی در زندگی خود ایجاد نموده‌اید که اصلا به مقوله گارانتی فکر نمی‌کنید. از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی نمی‌کنید!

یک مزیت مهم: گارانتی بازگشت ۱۰۰ درصد وجه!

در وب‌سایت ما، بابت هر ریالی که مشتریان به ما پرداخت می‌کنند،‌ گارانتی بازگشت وجه داریم. آن هم بدون قید و شرط! ما آن‌قدر به آموزش‌هایمان اعتماد و ایمان داریم که برای همه محصولات و دوره‌هایمان گارانتی بی‌ قید و شرط بازگشت وجه قرار داده‌ایم.

یعنی شما این دوره را تهیه می‌کنید و اگر به هر دلیل از محتوای آن راضی نبودید، وجه شما به صورت کامل به شما برگردانده می‌شود و برای آن، سؤالی از شما نمی‌پرسیم…!

گارانتی بازگشت وجه

مبلغ سرمایه‌گذاری شما چقدر است؟

دوست دارم خیلی صریح لب مطلب را بیان کنم! مبلغ سرمایه‌گذاری در این دوره، فقط ۴۹۰۰۰۰ تومان است که کمتر از قیمت یک کت‌و‌شلوار است؛ حتی کمتر از قیمت یک شلوار! اما با اثراتی عالی و ماندگار که تا آخر عمرتان از آن نفع خواهید برد.

تاکنون چقدر هدفگذاری کرده‌اید اما به آن‌ها نرسیده‌اید؟ چقدر برای رسیدن به اهدافتان تلاش کرده‌اید، زمان گذاشته و احتمالا پول صرف کرده‌اید؟ 

بعد از اینکه اولین گام یعنی تعیین اهداف را برداشتید، موانع یکی پس از دیگری نمایان شده و حرکت شما به سمت خواسته‌ها و اهدافتان را با مشکل مواجه کردند؛ اما متوجه نشدید که چه مانعی سر راهتان سبز شد و نگذاشت در مسیر باقی بمانید؛ و این سرآغاز شکستی دیگر برایتان بود..

بماند که برای تهیه کتاب‌ها و دوره‌هایی در مورد هدفگذاری، چقدر هزینه کرده‌اید؛ اما  مبلغ سرمایه‌گذاری در این دوره   کمتر از قیمت یک کت‌و‌شلوار هست؛ حتی کمتر از قیمت یک پیراهن!  اما با اثراتی عالی و ماندگار! چراکه از این به بعد هر وقت مانعی پیش آمد، می‌فهمید با چه مانعی روبه‌رو هستید و چگونه باید آن را رفع کرده و با قدرت پیش بروید. 

موفقیت از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است! چون از این به بعد هر وقت مانعی پیش آمد، می‌فهمید با چه مانعی روبه‌رو هستید
و چگونه باید آن را رفع کرده و با قدرت پیش بروید. 

۱۴ دقیقه از دوره
از شکست تا موفقیت

اگه دوست دارید قسمتی کوتاه از دوره رو ببینید، همین الان وقتشه! فقط کافیه بر روی دکمه پخش این فیلم کلیک کنید و ۱۴ دقیقه از فیلم دوره از شکست تا موفقیت رو تماشا کنید

چطور این محصول را خریداری کنم؟

به شما تبریک می‌گویم که می‌خواهید این تصمیم مهم را بگیرید و با تهیه دوره «از شکست تا موفقیت»، تغییری بزرگ را رقم بزنید. برای این‌کار کافیست روی دکمه «ثبت‌نام دوره» کلیک کنید تا بلافاصله به درگاه بانکی هدایت شوید و بعد از پرداخت وجه، می‌توانید به اطلاعات ورود به دوره دسترسی داشته باشید.

همچنین اگر دوست داشتید از روش کارت به کارت استفاده کنید، می‌توانید به شماره کارت زیر مبلغ دوره را واریز کنید و سپس حتما با شماره 09921929752 تماس بگیرید و اطلاعات پرداخت را بگویید. (اگر تلفن مشغول بود، چند دقیقه دیگر تلاش کنید)

پرداخت کارت به کارت وب‌سایت آموزشی رجب حرفه دوست

سؤالات متداول را اینجا بخوانید:

عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....